Snart bär det av...

Nu står det inte på förrän vi åker ner till Åtvidaberg. Imorgon närmare bestämt :) Har lite kvar att packa sen måste jag sova lite. Ska upp före 9:00 imon för då ska jag vara uppe på skjutbanan. Ska städa där uppe, och göra snyggt.. så jag hoppas verkligen att det inte bara blir fam. Siitari/Mattsson som står där uppe själva. Isf. kommer jag nog lägga ner skyttet.. nej då men på nästa möte så kommer alla medlemmar få höra ett och annat. Är så trött på att det är samma gamla vanliga som alltid ställer upp när det är hela klubben som ska. Men men..

Senare så kommer älsklingen upp och hämtar mej och sen bär det av... Ska göra ett snabb stopp i Venjan och säga hej innan vi åker.. Sen har vi ca 5 timmars bilfärd framför oss.. men vi står nog ut :)

Tidigare idag så satt jag i köket och pysslade med cdhållarna till solskyddet och kikade ut genom fönstret en sväng.. Satt i min egna lilla värld.. Såg en bil som jag tyckte att jag kände igen.. Och mycket riktigt.. JAAA!! Sandra och Kax är här.. trodde jag ja.. NEJ!! Vänta.. den där bilen har dom juh sålt... VÄNTA! e det inte??... Ropade på Danne och frågade om Brusen sålt sin bil.. Han: Nej vadå då? Jag: Hans bil står på parkeringen! hehe! Så Danne ringde upp Brusen och jooo då det var han som var här.. Han var innen på Domus en sväng så han kom upp och hälsade på oss efter det. Det var ett tag sen. Men Chucky gillade honom inte.. Hmmm..

Jag och älsklingen har (förutom packat) byggt en ny baslåda som passar bättre i BMW:n än den jag hade till min gamla 740 (Volvo). Har lite mer utrymme i skuffen nu än innan. Fick mega rabatt av Jim :) Super snällt! Åkte hem till tom för att såga ut hålen för basarna. Jerry (Brorsan) fick det uppdraget och det blev perfekt! :) Stolt! Sen var det bara att skruva ihop den.. Där stog jag med skruvmejseln i högsta hugg och skruvade i dom där jävlarna för hand... Tills Tom börjar ryta i åt mej och frågar vad fan jag sysslar med.. Skruvar så klart.. vad fan tyckte han att det såg ut som.. Och där blev man dumförklarad igen!!! Jag var för faaaAAn hemma hos en snickare.. Han undrade om jag hade hört talas om en skruvdragare.. Jaaaa.. Smart! Så långt tänkte väl inte jag heller. Hehe! Aja.. Lite träning fick jag i armarna iaf. Eller nått.. hehe!! Men men bra blev det till slut!

Sen åkte vi upp till mamma & pappa... Madde och Adde hade lagat Tacos.. Mums!!.. behövdes verkligen lite mat. Efter det åkte vi ner till lägenheten där vi kladdade på några dekaler. Snyggt vart det! :D Lisa kom förbi och sa hej en sväng också. Sen följde hon med upp i Åsen för att hämta Kax och Sandra.. Passade på att gå in och hälsa på farbror Kenneth och Malin.. och lilla Adina förstås :) Och deras lemlösa katt som jag har glömt namnet på.. men fasiken vilken goo katt.. Kunde mylta med honom hur som hälst och han brydde sig inte :) Typ som syrrans katt Tufflan. Lovade iaf. Kenneth att vi ska kika förbi någon dag framöver och hälsa på.

Neeeeej... nu måste jag nog verkligen sova.. annars kommer jag INTE upp imon.


God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0