Framme.

Då var man framme. Har väl iof. varit det i ca 18 timmar :)
När vi kom igår så åt vi grillad flintastek med friterade räfflade potatisbitar (Kommer inte riktigt ihåg vad dom heter), Sallad och beasås. Faan va gott det var. Sen spelade vi lite kort. "7:an". En av omgångarna så tyckte jag att jag fick skiiiit kort med bl.a. 4 ess.. jippie! "Visste" att jag inte skulle vinna omgången så jag sa -"Vinner jag denna omgång ska jag fanimej dansa naken". Vem tror ni vann?? Joo jag.. men tack och lov så kom ingen ihåg vad jag sagt. hehe!

Idag har vi inte gjort så mycket men vi har ätit frukost iaf. Sen får vi väl se vad som händer idag.
Skriver lite mer senare..


Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0