Dax att sova...?

Nej jag har inte gått och lagt mej än... trodde att jag skulle göra det men nej. Ringde Danne och frågade vad dom gjorde, han och Roger va ute och åkte i Rogers V70. Frågade när dom skulle hem men fick inget riktigt svar förutom att Roger inte vill åka hem. Så jag följde med ett par var.. Och tur var väl det.. Roger var på väg att dra med sig ett par creepshows i bilen.. snacka om att han hade fått höra det efteråt. Sen tog vi nått varv till tills vi bestämde oss för att åka hem. Så nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mej. Roger lånar våran soffa inatt.
Imon ska vi vara hemma hos Persa vid 12:00 sen bär det av till mora. Så vi får väl se hur det går att ta sig upp imon. men aja.. det märks. Vet inte ens vilken bil vi ska åka än. Tror att vi skulle ta Persas V70, men jag e inte säker.

Nej nu får ni sova så gott för det ska jag göra ;)

Puss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0