Morgonpigg??...

...öhh?!?! Nej!!
Inte direkt!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är inte alla gånger jag är vaken så här tidigt på förmiddagen ;) Hihi!! Sandra kom in och väckte mig i morse och sen har jag duschat i minst en timme tror jag... och nu har Sandra somnat om så jag ska väl väcka henne så vi kan äta frukost :P

Senare idag åker vi ner i mora. Sen blir vi där tills mamma slutat vid 16:00 och efter det åker vi på drive-in Bingo :D


Jaaa, kan ju nämna att jag träffade söta Renate igår :) Huuuuur länge sen som helst jag träffade henne. Senast måste nog ha varit vid Musik & Motor :/

Aja, nu ska jag se om jag får nå liv i Sandra :D



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0