Inlämningsuppgift 3...

...är inlämnad...

Åhh... har verkligen kämpat för att komma ifatt och ligga lite före men det känns som att jag står och stampar på samma fläck!! :/

...

Idag har jag och Ewa varit in på tygaffären här i älvdalen. Har inhandlat lite tyg som vi ska sy gardiner av till klubbstugan. Måste bli lite ändring där uppe. Är så tråkigt och gardinerna som sitter där har säkert hängt i 50 år :/ Usch!!

Fick bli pizza till middag idag :) Ewa tjatade så ;) Hihi!! Jerry var också med på ett hörn :D Haha!!

Åhh... vet inte riktigt vad jag ska skriva..


Har iaf. införskaffat ett minneskort, spel (som behövdes) och en hårddisk till Wii:t nu så Daniel kan hjälpa oss att softmodda det :) Får väl se när dom har tid, ork och lust. Dom har ju trots allt lite att tänka på.

Ska upp på skjutbanan imorgon med pappa och ställa iordning banan inför lördagens skjutning och efter det ska jag hjälpa Fiaa och Daniel med flytten.


Har också fått ett mycket ROLIGT besked idag från Sandra & Robert :) GRATTIS! FAAN va glad jag är för eran skull!! Nu kan ni be de andra idioterna att fara så längt åt helvete de bara kommer!!!!!!
Grattis, grattis... massor med grattis!! :D


Nu ska jag plugga lite till... får se hur mycket mer jag orkar idag.



Kram på er!


BTW!!
Får träffa lillasyster (den andra) på söndag :D Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åååååh jag längtar med!!! :D puss

2011-05-07 @ 12:40:01
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Sofiaa

Yes, snart är ert Wii "normalt" (enligt mig) höhö

2011-05-08 @ 11:27:55
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0