Framsidan...

Imorse väcktes jag av att Cecilia låg och pep :)
Kl.05:00....

Gick upp och gjorde i ordning nappflaskan åt henne, och satte mig i vardagsrummet. Efter maten fick hon en ren blöja och rena kläder :) Dom är som dockor när dom är så där små..

Efter det monterade jag ihop babygymmet som mamma Fiaa hade skickat med :) Där under låg hon och pratade en stund innan hon somnade om... Ville inte flytta henne så jag hämtade min kudde och la mig bredvid henne :) Kollade på tv ett tag tills jag själv somnade :D hehe!

Vaknade igen vid 10:00 av att hon pep till.. så jag gjorde i ordning nappflaskan ifall hon skulle vakna av ett vrål :) Men hon sov några minuter till, sen vaknade hon och ville ha mat :D Hihi!! Sötnosen!! Sen fick hon en ren blöja igen :)

Sen dröjde det inte länge innan älsklingen kom upp :) Vet inte vad det är men så fort hon såg honom eller om han pratade med henne så fick hon ett jätte stort leende :D Sååå sött :D

Sen kom mamma Fiaa och hämtade henne.
Själv stack jag upp på skjutbanan och älsklingen åkte hem till Jerry.

Måste säga att det var en mycket annorlunda bana som var byggd idag :) Och rolig!!
Kom trea :D

Ingen tävling på det viset utan mest träning. Men självklart så tävlar man ju sinsemellan :) Efter skjutningen så skjutsade Ewa upp mig till mamma och pappa. Pappa visade mig Ramsbergs hemsida.

www.ramsbergspsk.org

Detta är det man ser på framsidan...
(Och anledningen till att jag har huvan på mig är att det regnade och blåste. Plus att jag hade inte en tanke på att ta av den när de fotograferade då det kom så oväntat :D Haha!!)




I resultatlistan..




Det var lite roligt!! Haha!!


Sitter fortfarande uppe hos mamma och pappa. Har ätit mat tillsammans. Grillade och åt potatisgratäng. Ett stort minus till potatisgratängen då det inte var mammas egna. Finns ingen godare än hennes!! Så är det bara!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer :D Haha!!

Men tack iaf. till Fiaa & Daniel för förtroendet. Hoppas att ni känner att ni kan lämna henne igen :)


God natt med er!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Ah Cecilia tycker verkligen om Danne (och dig såklart) så sött!! :D Skiner upp som en liten sol när han pratar med henne :) Ja tack för att hon fick vara hos er, och självklart får ni ha henne igen (meeer än gärna hahaha) Puss hjärtat

2011-05-02 @ 09:39:22
URL: http://www.rockabillybutiken.se/
Postat av: Madde

Du är sååå duktig!!! :)

2011-05-02 @ 22:03:56
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Sofiaa

Sv: Tack min fina vän <3

2011-05-05 @ 09:12:32
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0