Vila i frid <3

Idag har det varit en jobbig dag :/ Var på begravning för min mormors bror ;( Försökte hålla mig men när T.s (Brodern som gick bort) dotters barn började sjunga den svenska versionen av Halleluja så brast det ;( Har verkligen jätte svårt för begravningar och även se när andra gråter...

Uuuuh!!!

Efter begravningen så var det fika i Bygdegården.. Samtidigt som det var roligt att träffa hela släkten och några till som man inte sett sen man var liten så var det ändå under fel omständigheter.


När det var över så följde jag med upp till mamma och pappa under tiden som Danne jobbade. Blev bjudna på middag (igen, hihi!!) Kycklinggryta med hasselbacks (vilket jag inte kan få nog av :P Hehe!!)

Kollade på film och spelade kort var väl andra saker jag har hunnit göra med bl.a. systeryster ;) Lillebror hade klagat hela dagen att han inte mått så bra, vilket under natten tog ut sin rätt. Han spydde :( Troligtvis p.g.a. febern.. Stackars liten!! Nog för att han är längre än mig men det är ju ändå lillebror <3 :)

Nu... vilket kanske inte är så konstigt, så är jag super trött... Och det finns väl bara en sak att göra åt den saken ;)



Gos natt med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0