Nu snart...

Har inte blivit så mycket plugga idag.. Har hållt på inne i vardagsrummet hela dagen nästan. Ska bara vänta på att spacklet ska torka sen ska vi slipa och efter det är det bara att sätta upp tapeter :) Fast det blir nog först imon kväll gissar jag. Måste plugga imon ;) Hihi!! Även fast jag väldigt gärna vill få klart vardagsrummet.. Nu är det iaf. inte långt kvar innan soffan kommer :) Har väntat så länge så nu känns det extra roligt och spännande när man vet att det bara rör sig om några dagar :)

Har gjort rent kameran för nån vecka sen så jag vill inte ta in den i slipdammet.. men jag kan skicka en bild från mobilen :P

Ska äta lite nu och efter det ska vi slipa... Sen blir det sängen ;)



God natt på er!



PS. Bilden kommer om några minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0