Kort dag blev lång dag...

Vaknade ganska sent idag så har typ inte hunnit göra någonting.. pluggat är väl typ det enda. Sen ringde mamma och sa att vi var bjudna upp på mat och efter det var det meningen att vi skulle hem till min moster efter som hennes gubbe fyller år idag (Grattis igen BTW :D)... Men det blev att vi ska dit på lördag ist. Hur som helst.. Sen ringde min mormor hem till mamma och frågade om hon glömt sin medicin i mammas bil... Så mamma gick ut och kollade och det hade hon ju inte :/ Hmm.. Dement AB

Vi (jag och mamma) fick vackert sätta oss i bilen och åka ner i mora för att hämta medicinen. Kul kul :/ Slarvtant!!

När vi väl rullar in i mora så slutar vindrutetorkaren att fungera.. Hejja!! Men vi tog oss iaf hem till mormor.. Väl där så går mamma in och letar efter medicinen och jag ringer upp älsklingen arg som ett bi... Och han stackarn kan ju inte göra något som sitter låst 4 mil bort (ego mig).. Aja... Haha!! Han talade om vart säkringarna låg iaf. för så långt kunde jag ju räkna ut själv att det var en säkring som gått... Vi kom överens om att jag skulle ringa upp när jag hade bytt då jag behövde använd ficklampan på telefonen.. Sagt och gjort... behövde bara vrida på tändningen så gick säkringen igen :/ Upprepade detta ca 4 gånger, och det slutade med samma sak.

Bestämde mig för att skita i det och gick in för att hjälpa mamma leta.. Letade och letade och till slut hittade mamma medicilådan..... i kylen... som MAMMA själv ställt där.... Måste ha blivit något missförstånd... aja...

Rullade sakta och osäkert hemåt till slut. Torkade av rutan med lite torkypapper innan så vi skulle se något :) Och SJÄLVKLART så hamnade vi bakom en plogbil...... vilket betyder SNÖ PÅ RUTAN :( AAAAHHHHHHHHH!!!!!

Bla bla bla!!

När vi kom hem iaf. så kollade älsklingen över vad det kunde vara... Och eftersom det är en AUDI så står ALLT på TYSKA!!!!!!! Jag gick in och googlade vad alla ord betydde... aja det hjälpte ju :/ För efter en stund ringde älsklingen upp och sa att han hade fått igång dom... men han viste inte vad han hade gjort :D Hahah!! Bra älskling!! Men bättre än mig iaf. för jag fick då inte ens igång dom :)


Aja... som överskriften.. kort dag blev lång dag.


Nu ska jag kolla reprisen på Sveriges Värsta Bilförare :D



God natt med er!!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Hahahahhaah vad lyckat! hahahah

2011-03-11 @ 08:11:51
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0