Sego ;)

Som ni kanske märker så var det ganska länge sedan som jag uppdaterade.. Har som VANLIGT inte haft tid. Hahaha!!

Hur som helst... om vi går tillbaka i tiden en aning, typ till den 17:e juli :) Den dagen följde vi med Sandra & Robban till nedanför Wedde (hette så förut) för att ta hand om lite träd. Drog ut "träden" från skogen och samlade den i en hög innan vi lastade upp dem på en släpvagn, för att sedan kunna köra dem till Loka :) Efter tre vändor blev vi bjudna på middag hos Sandras mamma som tack för hjälpen :P Åhh... Super gott!! Kändes verkligen skönt att göra något vettigt den dagen.

Lite bilder från dagen:









Ser inte ut att vara så mycket men det var det :) Eller jaa... inte SÅÅÅ mycket :) Hahaha!!


Dagen efter det tillbringades uppe hos mamma & pappa. Jag, pappa och älsklingen skulle lägga golv i Ewas gamla sovrum som skulle bli deras nya kontor.

Så här såg golvet ut innan... BORT BORT BORT!!!



USCH!! Va fult!! Snyggare iof. än de röda som de hade (innan vi la in nytt) i deras nuvarande sovrum :D Haha!!


Resultatet:



Det är lika som vi har i köket förutom att deras är silverek :)


Sen efter det har vi väl inte gjort något speciellt..

Just nu håller jag på att måla om lite i köket :P Inte speciellt synligt dock utan inne i köksskåpen. Börjde ju förra året med typ skafferiet och så tills fägen tog slut men nu har jag köpt mer :D Haha!! Är klar med städskåpet där jag även har satt upp fler hyllplan för att lättare kunna hålla ordning :) HATAR verkligen den gula färgen som var innan.. Den gör mig spyfärdig!!

Fick häromdan även oväntat besök :) Mitt uppe i allt målande!! Dannes farmor & farfar kikade förbi en snabbis då de hade haft vägarna förbi Älvdalen. Mycket trevligt då det var flera månader sen jag träffade dem sist! :D

Idag har jag varit uppe i Evertsberg och hjälpt Sofiaa med barnen under tiden som hon röjde i huset. Så snart får dom äntligen flytta in! :D Hihi!! Det ekar fortfarande i huvudet på mig.... "iiiiilla" Casper har inte riktigt lärt sig att säga M :D Hahaha!! Sötnosen!! Och lillflisan Cecilia har börjat skratta :D Hon låter så gulligt :)

Nu på kvällen har jag varit uppe hos pappa.. Han har visat mig hur man laddar ammunition till 32:an. Så nu har vi laddat klart ca 200 stycken skott till helgens kommande tävlingar. Ska bli intressant att se hur det kommer gå med 32:an. Premiär sköt ju med 22:an på SM. Hahaha!!




Jahapp... nej nu ska jag ta och röjja upp lite här... ser åter igen ut som ett bomb nedslag!! :D (Ovanligt vah!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0