Bilder från igår :P

Oj... :D Såg att jag inte hade lagt upp bilder från när vi satte upp väven ;)
Kommer här...




Jerry & Pappsen mäter hur mycket väv de ska ha..




Här ska den upp :)




Första biten uppsatt.. och nej den är inte skuren ;) Hihi!!




Lillebror är hjälpsam <3




Pappa visar mig hur jag ska göra ;) Samtidigt gör man lite reklam för klubben ;)




Nu sitter väven på plats. Nu ska det bara torka sen kan vi måla :P


Dagen efter åkte jag och älsklingen upp till mamma & pappa igen.. Dags för att måla :D




Och där var det färdigmålat.




Sen var det dags för tapeter (Vi väntade med det också till dagen efter... så färgen på fondväggen hann torka)




Tog med datorn upp så vi kunde lyssna på musik :)




Halva väggen klar... syns kanske inte så jätte bra men tapeten har en lilanyans :) Skitsnygg!!




...




Över halva rummet klart.. (på väggarna alltså)




...




Och den här väggen gjorde jag ;) + ovanför dörren och ovanför garderoben :D




Tycker att tapetklistret ser ut som potatismos :P


Sååå... då var det klart.. Det som är kvar att göra nu är....




Nytt golv!! (Daaah!!)

Och fönstren....


Sen blir det en ny taklampa... men det är väl kanske inte så konstigt??



eller?? ;) Hihi!!


Jahapp... det ver det de...


Imorgon följer jag med älsklingen till mora.. Syrran kommer :D Yeay!! Tar med mig kameran då vi har bestämt att fota lite :) Jippie!!

Böckerna får följa dom också.. i väntan på syster!! <3



Nu lär jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imon :)

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0