Premiär i Militär snabbmatch :)

Dagen började med att jag, pappa, Madde & Ewa rullade mot Orsa. För första gången i våran skytte karriär så skulle vi delta i Militär Snabbmatch. Inte för att det gick speciellt bra dock, men det är då inte sista gången som vi ska delta i denna tävlingsform :D Det var mycket roligt måste jag påstå :)

Efter skjutningen var det bara till att rulla hemåt. Vid 13:oo tiden var vi redan på väg :) Med andra ord så blev det bara en halv dag med skytte :) Ganska lagom det också som avbytning :) Hehe!!

Väl hemma var det bara till att byta om sen ut genom dörren igen. Hade som hastigast bestämt att följa med Sandra & Robban till Navardalen för att fika och fiska lite ;) Väldigt mysigt måste jag säga :)
Blev inte så mycket fiska för min och Maddes del. Vi satte oss nere vid bryggan och pratade lite,
bara vi systrar <3


Efter det åkte vi en annan väg hem för att kolla på en gammal pansarvagn, Hahaha!! :D
Och efter det stannade vi till vid en fors :)



(Kommer dock inte ihåg vad stället heter ;) Hihi!!)




(Samma fors fast någon km längre ner, Danne och Robban ute vid klippkanten)


Har varit en lugn men ändå ganska händelserik dag idag :P




Nu ska vi göra lite middag sen efter det så måste vi (jag och frivillig) göra klart inbjudningskorten till kalaset ;) Som MÅSTE skickas ut nu i veckan :)




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0