Suck, pust, stön!

Nu var räkningarna betalda, skönt!
Har konstaterat att vi har alldeless för många räkningar... 1 hade räckt gått och väl ;) eller hur!!

Känner btw fortfarande ett stort beroende.... funderar på om jag ska börja om från början!?!???
Längtar tills i juni.... då slocknar nog beroendet... ;P för stunden iaf. :D Hahaha!! Eller hur Fiaa?? :D


Idag har jag och Fiaa varit i Mora. Och som du skrev vännen så var det ett riktigt äventyr ;) Hihi!!

Har även träffat Anna idag. Hon kom hem till Fiaa en sväng när jag var där :)



Nu ska jag försöka bli trött.. ska åka om 5 timmar :/
Önska mig lycka till imon :)
Ska på årets första tävling! :D Yeay!! Har sett fram emot detta hela vintern :D

Sen när jag kommer hem ska jag se efter lilla Cecilia <3



God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Hahaha ja ditt lilla beroende.. Jag är också fast i samma gräsliga beroende, hujja.. Huuur i allsindar ska vi överleva? ;) Lycka till imorgon :)

2011-04-30 @ 01:21:06
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0