Inte ens halvklar :/

Nu har jag precis fyllt klart smörgåstårtorna :P Och nu är det BARA bullarna kvar... funderar på att göra kolakakor också men jag vet inte om det finns tid till det :/



Har iaf. fått en ursäkt vidarebefodrad till mig..


Just ja, lägger upp en bild på de nya cider sorterna jag köpte :)



Xide Passionfruit
Xide Blackcurrant
GLOW Peach & Apricot

Mums :P Eller hur!!


Köpte frukt häromdan :P Hade kollat fel på vindruvorna.. läste på en påse att dom var kärnfria men tog en annan påse :) Bra Milla!! Aja.. dom var goda dom här också :) Hihi!!




Kolla in mina nya gardiner ;) Hittade dom inplastade och oöppnade när jag städade i sovrummet ;) Haha!! Tänk vilka fynd man kan göra när man städar :D Hahaha!!




Passade även på att möblera (som jag skrev för några veckor sedan).. Så här blev det :)




Kändes lite tomt på de höga byråerna, så jag har flyttat upp lamorna på varsida och ställt dit några låga ljusstakar ;)






Öppnade även upp en till av dörrarna ;)






Nej nu har jag verkligen inte tid att sitta här nå mer :) Måste göra klart :)



God natt ni andra! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅÅÅHHH dom där X-cidrerna såg väääääldigt mumsiga ut :) :)

Fin bild där längst överst :)

Har du tagit den? Eller ja, det antar jag att du har :D Fin iaf!! :)



Saknar er! Puss

2011-04-07 @ 23:33:44
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0