Barnvakt :)

Igår satt jag barnvakt åt lilla Cecilia :) Gick hur bra som helst! Hon pep lite när jag tog av henne nappflaskan men sen var det bra :) Hihi!! Dessutom har hun börjat kommunicera på sitt sätt :) Sååå gulligt!! Haha!!

Ska upp till Fiaa på Måndag :) Ser jag fram emot :)


Idag har jag, mamma & Jerry varit och hälsat på morfar <3 Älskade!!


Nu sitter vi uppe hos mamma & pappa och väntar på att maten ska bli klar :) Efter det ska vi ner till lägenheten och fortsätta tävla mot varandra ;) Jag, Jerry & Danne :D Hahaha!!

Jag önskar att jag hade videokameran framme igår kväll... Har nästan ALDRIG sett älsklingen skratta så som han gjorde då :D Jag och Jerry tävlade MED varandra (Vi två var alltså i samma lag) Och bara det måste ju vara en syn ;)


Jag -"Trampa för helvete Jerry!! TRAMPA!!!"

Jerry - "Vad fan tror du jag håller på med?"

Jag - "TRAMPA MER!!!"

Jerry - "AAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Jerry - "Jag orkar inge mer!!!"

Jag - "TRAMPA!!! Och STYYYYR!!!!"


Hahahahaha!! Ja jag säger då det!!



Nej nu e maten klar!!




Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Vi ses på måndag <3

2011-04-02 @ 23:05:36
URL: http://rockabillybutiken.se/
Postat av: Sofiaa

Oj, ja du.. hm! Jag kan ringa dig imorgon vid typ elva, äru vaken då? höhöhöhö

2011-04-03 @ 10:25:35
URL: http://rockabillybutiken.se/
Postat av: Madde

Skaffat Wii nu? :P

2011-04-03 @ 11:39:53
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0