Fotodag med Linda :)

Nästan en heldag i Mora med Linda & Danne :) Danne fick vara min & Lindas chaufför. Hehe! Tänkte uppdatera imon egentligen men det är väl lika bra att göra det på en gång. Hehe!!



Bilden blev lite ljus men man ser vad det är iaf ;) hihi!!





??? Vet inte vad det är men nära kom jag :) hehe!





Kyrklockan på Mora kyrka. Lite suddig.. och både över- och underexponerad??





Träffade även Bosse, Börje, Bertil eller vad fan hon kallade honom, Hahaha!! Men han va sööt :) Och trevlig, han väste inte åt mej som den i Älvdalen gjorde :D Hehe!!





Vette fan vad det är för något men dom stog på andra sidan dammen som Bosse?? simmade i :)





Dasha fick också testa kameran med det nya objektivet men han tyckte att jag hade gjort ett dåligt köp, för bilderna blev ju suddiga :D Hahaha!!





Hahaha!! Det nya objektivet BTW :D SUPERNÖJD!! Fick även med ett motljusskydd, så jag behövde inte lägga till det :)





En av det första bilderna samma dag som objektivet hade kommit ;)





Här är h*n som väste åt mig :/





Uuuuuh!! Imon e jag ledig så då blir det till att måla taket :P Vi såg att hyresvärden hade varit här och spacklat klart det sista iaf :) Så nu är det förhoppningsvis inte långt kvar... Hoppas att jag får ett samtal av Gina inom kort också som säger att dom behöver hjälp ;) Hihihi!! Yeay!!

Neeej...... nu ska jag nog gå och lägga mej :)
God natt alla och tack Linda för en toppen dag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder gumms!! :D Åååh jag längtar tills jag kommer upp så att vi kan åka ut en vända!! :D :D :D Älskar dig!! Pussar!

2010-05-07 @ 22:48:34
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0