31 timmar kvar...

...sen bär det av till Säter på en av dalarnas roligaste skytte tävlingar och efter det vidare till Gävle (IKEA) :D Äntligen!

Imorse... eller iaf. på förmiddagen hade jag tre missade samtal och två sms på mobilen när jag vaknade... Kan lova att jag vaknade till när jag ringde upp röstbrevlådan. Det var polisen i borlänge som hade ringt....? Öööh?? Fattade inte så mycket av samtalet men jag ringde upp och frågade vad han ville... Prata med den som stod på abonnemanget tydligen... vilket var pappa... nån timme senare var det mej han ville prata med iaf..?? Snacka om att jag inte fattade så mycket när vi pratade.. Ska tydligen till polisstationen på tisdag här i Älvdalen och träffa honom.. Mitt telefonnummer är tydligen med i någon utredning... Hur scary är inte det då?? Hmm... Det visar väl sig på tisdag vad det hela handlar om... Han sa att jag behöver inte vara orolig... det har ju inte med nått mord att göra iaf... Puhhh!! TUR DET DÅ!! :) Vilken lättnad!!!

Träffade en av snickarna ute på OK parkeringen tidigare idag.. Tröskeln in till det nya rummet hade kommit så han kommer imon och sätter fast den.. Det är absolut det sista som ska göras :) Sen kan jag få tillbaka min hemnyckel :) Ooooohhh känns så underbart :D

Träffade också min söta lilla kusin Dennis idag... Han som egentligen skulle komma hem nästa vecka... Det var verkligen roligt att se honom.. han har blivit så annorlunda :) Han har växt!! Så han e inte så liten längre :) Hihi!!

Åkte ner i mora en snabbis för att handla tändstift till bilen.... och jag TJATADE att jag skulle in på en skoaffär innan vi skyndade oss hem igen, då när vi ändå var i mora... Köpte ett par nya skor :) Äntligen!! Kunde ju inte gå i mina gamla ute om det var blött. Så jag kan lova att det behövdes :)

Är fortfarande förkyld men iaf. på bättringsvägen... Måste komma in och jobba imon då de är kort om folk :/ Hmm... Är det så bra?? Jag e ju inte helt frisk?? Och hålla på med livsmedel????



Neeej nu måste jag sluta... det åskar ute nu :D Yeay!!
Tack och hej!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0