Syrran

Trodde verkligen inte att det skulle kännas så här jobbigt ;(

Tårarna bara rinner och vill inte sluta.

Vem ska jag nu sitta och pyssla med? Vem ska jag nu fotografera med? Vem ska jag nu prata med när jag är ledsen? Vem ska jag nu sitta och titta på skräckisar med?      Vem?

Jag hoppas verkligen att tiden rinner iväg fort så att vi ses snart igen.... Väldigt snart!

Visst det e inte så jätte långt i mellan. Men bensinmackarna kommer bli miljonärer om jag ska träffa dej så mycket som jag vill.


Har ju min andra syster och min bror också. Men dom e ju inte hemma så ofta dom heller ;(



Nej usch!

Sköt om dej syrran! Hoppas det går vägen för dej. Hoppas vi ses SNART!



Älskar mina syskon över allt annat på denna jord!

Kommentarer
Postat av: Adde

jasså och inte fick jag någon rad heller !!! det här ska jag skvallra för till Marianne! så de så!

2010-01-08 @ 12:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0