Trött..

Vet inte vad jag ska skriva just nu.. har iaf. jobbat idag, så jag är ganska trött och seg.


Nån som har något förslag på vad man kan äta idag???



Just ja.... Eline var in på jobbet idag :D Har inte sett henne på säkert ett år :) Det var jätte kul och se henne. Hon sa att hon skulle se om dom han kika ner nått nån dag :) Hoppas hon har lillen med sig då :) Och voffsingen kanske :) Strimma :)


Sen fick jag även ett ganska tråkigt samtal tidigar. En av mina nära har fått åka ambulans till akuten idag. :( USCH!!! Hoppas att det inte var allt för allvarligt.


Nu ska vi åka och lämna lite grejer åt pappsen. Får väl se om mamma är hemma, och om hon hört något nytt om morfar.




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0