Långt telefonsamtal......

Nu har jag i alla fall pratat med polisen och gett min version av det hela. Tänker inte nämna allt för mycket då vissa läser min blogg. Men vi får väl se vad som händer. Polisen skulle ev. prata med Danne också men han skulle ringa senare isf.

Pratade nyss med kaka också som jag inte pratat med på länge.. :) Kuul! Hon lever!! Hihi!!

Fick ett sms med Tom imorse.. Han undrade om vi skulle ta den där bastukvällen med poker och diverse i helgen. Ska väl fundera på det :) Var juh trots allt 4 år sen jag bastade :) Saknar det som faan...

Nu ska vi göra lite mat och sen ska vi upp till Persa.



Sköt om er! Det finns gott om idioter där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0