Helvete!

Jävla skit................... Kom nyss hem från skyttet, och ni kan väl nästan gissa hur det gick för mej... inte bra iaf. Fick totalt 39 träff i 20 tavlor av 48 möjliga. Dels var det en svår bana men det är inte det jag är arg på. På en av stationerna fick jag krutstänk alldeless under ögat och för er som vet så är det inte speciellt skönt. På den stationen fick jag bara iväg 4 skott totalt sen fick jag lov att avbryta. Stationen efter var jag i min egna lilla värld så när det var dags att skjuta så tjuvstartade jag i stället. Vilket innebar en poängs avdrag. YES! Neej.. tror jag ska försöka införskaffa mej ett par skytte brillor. Eller så ska jag helt enkelt börja använda mina solglasögon igen.

Nej nu ska jag hitta på nått innan jag tråkar ihjäl mej.




Hoppas att eran dag började bättre än min.


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Ja min dag blev ok jag fick kort på en Ulk haha kram

2009-04-19 @ 18:06:16
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0