Rensning.

Idag har jag och Danne varit ute i förådet och uppe hos pappa och mamma i deras föråd nästan hala dagen. Har rensat bort sånt som inte är något att ha kvar. Hittade ganska mycket skräp om man säger så.

Har även tagit kort på en massa Volvo 740/745 delar som vi ska sälja. Så känner du någon som har en 740 eller 745 så säg till. Kanske har något som kan vara av intresse. Bl.a ett baksäte till en 745, 740 grill (2 st), en uppsättning vinter däck utan fälg, en uppsättning vinter däck med fälg (passar till BMW), en uppsättning sommar däck (passar 240, 740 och 940m.m.), och lite annat som vi inte har någon användning av.

När vi kom in gjorde vi nån macka och satte oss framför tvn. Av en ren slump tittade jag upp på Skruttan som låg uppe på högtalaren i vardagsrummet. Hon stod och kikade ut i hallen, hon hade rest ragg och svansen var dubbelt så stor. Jag reste mig upp och gick fram till henne. Kollade in i ögonen och märkte att hon hade fäst blicken på något (/"någon") längst bort i hallen. Kände bara hur jag fick kalla kårar i ryggen. Usch, vilken äcklig känsla. Det kändes som att det var nå där borta. Fick lov att tända i köket innan jag vågade mej längre bort. Men det var inget där. Danne sa nått om att det kanske var M. (Dannes vän som vi förlorade i en bilolycka för inte så länge sedan) som var på besök. Läskigt var det iaf.

Nu ska vi nog gå och lägga oss. Ska upp i rimlig tid imorgon.


God natt & Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0