Lillen..

Som jag redan har nämnt så har vi skaffat en till liten misse :) Vi har fått några förslag på vad lillen ska heta, och det fick bli Tussan. För er som inte sett henne.....

Här ligger hon hos min syster och sover.

Våran Nya Älskling!

Vi trodde inte att det skulle gå så bra med tanke på skruttans humör.. men vi hade fel. Den lille är väldigt tuff om man säger så. Och det är inte skruttan som fräser ifrån utan det är Tussan. En liten tuffing med andra ord! :) Men allt eftersom så har det gått bättre och bättre. Och nu leker dom för fullt. :)

När man knäpper kort på Tussan så ser hon väldigt stor ut fast hon är så liten, men på bilden nedan så skiljer det en del som ni kanske ser... Och trots det så skiljer det en del mellan skruttan och fullstor katt :) När man kollar på Lollos katter och sen på henne så ser Skruttan ganska liten ut också. hehe!

Busan &

Men men.. har mina aningar om att Tuffsan kommer storleksmässigt vara en större katt när båda är fullvuxna. Vet inte varför men jag tror det. :) hihi!

Jäääävlar... kan nästan tro att dom river lägenheten.... Jäkla busungar :) Faaaaan... vänta.. ska bara gå och kolla vad dom syslar med.. Det är speed på dom kan jag lova.. hehe!.............

Tillbaka.. fick ett kort på dom....

I Mattes Cube Låda :)

Visst ser dom oskyldiga ut ;) Hihi!

Tror att vi gjorde rätt val om att skaffa en till. Nu är inte lille Skruttis ensam om dagarna när matte och husse är ute och ränner.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0