Gårdagen..

Har umgåtts med Madde & Adde så mycket som möjligt nu när dom har varit här uppe :) Dock har studierna fått vänta men det har det varit värt. :)

Har även varit i evertsberg och träffat Sofiaa & Daniel :) Daniel har soft moddat vårat wii :D Och jag håller med Fiaa... fattar inte varför vi inte har gjort det tidigare :D Haha!!

Var barnvakt i typ 2 timmer igår också :) Inte för att jag behövde göra så mycket när Madde & Sandra var här :) Hihi!! Inte alla bebisar som har tre barnvakter ;) Hihi!!

Har även varit inne på bolaget och handlat inför helgen :D Ska bli såååå kul!! Haha!!


Nu måste jag plugga lite, måste få iväg inlämningsuppgift 4 idag :) Har jag sagt att jag fått VG på alla inlämningsuppgifter?? (I företagsekonomin alltså)



Ha en bra dag alla :D

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

hahaha ja nä det skulle nog inte gjort nå om jag lämnade cecilia några timmar till igår haha

2011-05-13 @ 13:18:33
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0