1 år äldre :/

Usch då :) Hahaha!!

Tack alla för igår kväll/natt... hade verkligen super kul :D

Och tack för alla gratulationer :D
TACK!!


Idag mår man dock som man förtjänar ;) Hihi!!

Lägger upp lite bilder från gårdagen senare :)



Men tänkte iaf. lägga upp dickte jag fick av Sofia & Daniel och barnen :)

Grattis, nu kärring du är,
nu saknas bara demens & andra besvär.
Welcome rynkor och PPM,
snart är det antikt med MSN.
Hur många år är det kvar till pension må tro?
Har du skickat in blanketten till PRO?
Ranglig, trött & sliten var dag,
GRATTIS på din 27 års dag!!


Hahaha!!! Tyckte den var jätte bra!! :D


Nu ska jag fortsätta vara bakis!! Blää!!


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

HAHAHA ja jag skrattade gott när jag skrev den hahahaha! TACK för i lördags, hade AS roligt! hahahaha puss

2011-05-16 @ 10:47:56
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0