Skakis?!?!

Måste säga att jag NÄSTAN fortfarande är skakis från igår :) Robban tvingade mig att köra en hjullastare :) Visserligen inte så långt men ändå.. det är ju inte som att köra en vanlig bil direkt.

Tidigare igår var jag och älsklingen och hälsade på Tom. En av deras hundar har fått valpar :) Sååå söta :) Hihi!!

Efter det följde jag med Robban till Rättvik för att ta kort när han tippade av jord...


När vi kom hem till dalen så följde pappa med mig för att köpa en egen pistol till skyttet :) Har dock ingen licens ännu men den är på G :) Tycker inte att 3500:- är mycket pengar för en pistol :P Så nu snart har jag en helt egen. PLUS att det är växelsats till den så man kan säga att jag har köpt två vapen i ett :D Så nu kan jag skjuta både C och B på tävlingar. Fick även med en massa ammunition värt nästan 700:- :P

Nu strax ska jag och pappa sätta oss och göra vapenvård :)


Efter det åker jag och älsklingen upp i Åsen till farbror och Sandra :) Ska tona rutorna på Galanten ;)



Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0