Sammanfattat inlägg...

Detta inlägg blir som en samman fattning med lite bilder och text från de senaste dagarna :)



Nyår firades (som jag skrev tidigare) med min Älskling, svärmor och svärfar. Det här årets "smällare" blev lite annorlunda :D Haha!! Vi köpte fyrverkerier :) Hehe!!

Försökte ta kort, men då man inte direkt har någon tid att träna på detta så blev bilderna lite sådär :)

Resultatet:







Den här "råkade" explodera på marken Hahaha!! Jävlar va roligt det var!! :D






Denna bild gillar jag :D




Hihi!!


Grattis i efterskott till Lollo och Patrik som firade sin bröllopsdag den 29/12 <3




På vägen hem till dalarna stannade vi till i Ludvika hos Madde & Adde <3
Där blev vi bjudna på middag och efterrätt :) Blev med andra ord en paus på några timmar :)

Några dagar senare spenderades några timmar på Mora Lasarett/Akuten pga. vårdslöshet.... :/ Vissa borde inte få jobba med människor och jag blir riktigt orolig när jag vet hur lätt det är att utbilda sig till något sådant.


Den 10 januari:
Jag, älsklingen och Jerry följde med Mamma och morfar till Lasarettet igen. Efter det åkte mamma och jobbade och jag, älsklingen och Jerry åkte hem till Sandra och Robban. Var där tills mamma slutade på kvällen :)

Den 12 januari:
Kl. 09:30 hade jag ett möte med M.J. Fattade några beslut ang. min framtid ;)

Senare på dagen åkte jag hem till Sofiaa & Daniel och lilla Cecilia :) Gissa om man blev lite avis ;P Hihi!! Snuttegull!! Jag och Sofiaa satt och pratade om massor :) Har bestämt att vi ska ses inom kort igen :) Längtar!

Den 13 januari:
Jag och Ewa åkte upp till pappa för att planera in vårens skjutningar. Syrran har siktat in sig på att ta sig till SM :) Go Girl!!
Så nu är kalenderna ifylld med träningar och tävlingar med ett snitt på 3 stycken/veckan :D

Senare på kvällen fick jag ett sms från mamma som ville att vi skulle komma upp och spela kort med henne och Jerry :) Hahaha!!

IDAG den 14 januari:
Hade återigen ett möte med M.J. kl. 13:00. Han hjälpte mig med lite saker ang. framtiden :D Yeay!!

Kl. 14:00 var det möte igen med P.T. på arbetsförmedlingen. Från och med idag är jag utskriven ;)

Sen på Måndag... då börjar jag :D


Hmm...


Imorgon är det sista anmälningsdagen till Landsdelskonferansen i Uppsala.
Tack och lov slipper jag åka själv. Pappsen följer med mig.

På måndag får jag ett samtal kl. 11:00 och vid kl. 13:00 ska jag och Ida på Matte (också Tisdag?).

Sen är det bara 2 veckor kvar tills ÖSM Konferansen. Sen den 24/1 börjar nästa projekt ;)


Gisses vad jag är fullbokad framöver ;) Hihi!!


Nu ska vi fundera ut middag här hemma och efter det blir den film tror jag.



Ha det bra alla!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0