Bilder..

Tänkte att jag ska visa några bilder på hur det såg ut innan vi började :) och efter att vi rivit de gamla tapeterna (och spacklat)... :)



INNAN... Inte konstigt kanske när tapeten har suttit uppe i över 20 år :) Haha!!




Lillebror har börjat riva efter ena väggen :)




Vet inte om det syns så bra men det är fläckar/prickar (tapet som saknas) nästan precis överallt...










2 kartonger blev det med gammal tapet :)













Haha!! Tycker den är bilder är rolig!! Ser ut som att någon har stått med en kulspruta efter den här väggen :) Men i själva verket är det spik/skruv hål efter hyllor, tavlor och idolbilder m.m. :D Hahaha!!









Nu ska det bara spacklas en gång till och efter det ska vi slipa :)

Sen berättade min moster att dom har några rullar hemma med tapeter i ljuslila :P Fiiint!! Och dessutom ska det ju bli ett sovrum :D Kommer nog bli skit bra :P



I förgår och igår var jag på matte lektion med Ida :) Ska läsa Matte B. Beställde böcker igår... Uhh!! Aja..

Beställde även ett par gardiner i helgen som har kommit idag :) Så nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så vi kan hämta ut det :P Yeay!!



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅH vad kul det ska bli att se slutresultatet sen!! :) Det måste du ju lägga upp!! :)



Vad är det för matte bok du läser? Säg inte att den heter Matematik från A till O eller nått sånt.. i så fall hade du fått köpa den med mig ju :D haha.. Aja.. kul att du börjat läsa igen iaf! Hur går det då? :)



Saknar er! Pussar ♥

2011-01-19 @ 23:13:02
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaha okej! :)

Ja det är nog lite annat upplägg där uppe! :P



Jaa, om du menar matten så förstår jag dig helt, fy fan den var en plåga att ta sig igenom.. Men det var helt klart tack vare läraren som man klarade den kursen.. skulle aldrig gjort det annars tror jag! :)



BRA!! :P Kommer bli spännande att se hur det blir! :)



Miss you too!

Pussar

2011-01-22 @ 12:55:12
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0