12 000:-

Fy fan va skönt :) Känns så jävla bra nu :D

Kollade kontot igår kväll.... strax över 12 000:- :D Yes!!


Då klarade vi räkningarna den här månaden också :)



Idag har jag gjort prov i matten också :) Lite oförberedd, men jag är ju redan klar med första kapitlet så då vill jag ju göra klart det helt innan jag börjar med nästa kapitel.
L. skulle se om han hann rätta det till imon :) Håller tummarna :P

Hoppas på att mina böcker kommer imorgon...



Nu ska jag plugga vidare och efter det ska jag och älsklingen beställa mat :P Efter det blir det upp till mamma och Jerry en sväng och spela kort ;)



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Jag kan inte smälta hur URSNYGG er matta är! Mums

2011-01-24 @ 18:32:31
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0