Lista :) (stulet tips från Madde ;p)

Då jag ständigt läser mina systrars bloggar får jag tips och ideer på vad jag själv kan skriva om när det börjar torka :)

Madde har de senaste dagarna skrivit listor :) Tänkte att jag också ska göra det fr.o.m. idag :)




Listan:

Dag 1:
Tio saker om dig själv.
Dag 2: Nio saker du gör varje dag.
Dag 3: Åtta saker som irriterar dig .
Dag 4: Sju rädslor/fobier.
Dag 5: Sex låtar du är beroende av.
Dag 6: Fem saker du inte kan leva utan.
Dag 7: Fyra minnen du aldrig glömmer.
Dag 8: Tre ord du använder varje dag.
Dag 9: Två saker du önskade att du kunde.
Dag 10: En person du kan lita på



Får väl se hur det går :)


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Snor den jag också, har sån bloggtorka ;)

2011-02-01 @ 13:18:33
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0