Inlämningsuppgift 2

KLART! Känns skönt.. inlämnad och klar!! Fick lite hjälp med mamsen idag :) Ska se om jag hinner plugga lite matte i helgen :/ Har även lite instuderingsuppgifter att ta tag i...

Nu ska jag övertala älsklingen att se en film med mig.




Haha!! Jag har typ "anklagat" pappa för att ha mina andra uppladdningsbara batterier.. men det hade han INTE!! Hittade dom i min externa blixt.. upptäckte att batt. var slut så jag skulle ta ur dem och byta och vips så var de uppladdningsbara där :) Hihihi!! FÖRLÅT PAPPSEN!! <3


Hmm... Undrar vem älsklingen pratar med klockan halv två på natten... det är säkert min bror :) Haha!!


Nej nu är det dags för sängen sen upp och plugga imon :)



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: IDA

haha synd att du har en nyare modell då ;)

2011-02-04 @ 08:53:58
Postat av: Fiaa

Sv: hahahhaha jag såg det nu, LOOL! Höll på att dö av svaren, ironiskt så man spyr hahaha.

2011-02-04 @ 12:20:15
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0