Fy fan va hett ;)

För första gången på jag vet inte hur många år... minst 6 tror jag... så har jag bastat :) Har verkligen saknat det.. Kan ju inte skylla på att jag inte har en egen då jag alltid är välkommen hem till mamma & pappa :) Hehehe!!! Men så jävls skönt!!

Blir tyvärr inget mångsbodarna för varken mig eller Tom i år... Har tyvärr inget sportlov från studierna :/ På både gott och ont kan man väl säga :)

Idag har pappa och jag lagt klart golvet uppe :) Vilket bra team vi är! Yeay!!
Kan springa upp och ta en bild så kan ni få se.
Vänta lite då.............................................. ;)

Så där ja.. nu ska jag bara lägga in dom i datorn ;)

Strax....

Nu så, så här blev det....




Listerna sitter dock inte på sin plats.. ska sätta dit dom imorgon. Kom upp idag och såg att golvet hade flyttat sig :/ Vilket gjorde att vi fick flytta tillbaka det så gott vi kunde... och det i sin tur gjorde att "pillet" vid elementet fick lov att göras om :/ Och det tog ju iaf. en timme eller så.. Hmm aja.. BRA blev det i slutändan iaf :)




Nåå?? Vad tycker ni?? Blir det bra tror ni? :D




Om ni undrar varför vi inte tagit bort de gamla listerna så beror det på att dom är fast spikade med spikplugg och PL400... själv har jag ingen aning vad det är men tar vi bort dom så följer väggen med ;) Hihi!! Så då sätter vi en mindre list utanpå den gamla som är betsad med samma färg ;)

Fönsterbrädan kommer bli i samma färg den också men det vet inte mamma om ännu :P Hihi!!




Och så är gardinstången uppsatt också :) Dollar Store har faktiskt bra grejer också :) Dom hade dock ingen i svart men jag tycker nästan att den silvriga är snyggare.. speciellt till det här rummet :)


Jahapp.. Nu strax är det väl dags att åka hem och sova :/

Men det visar väl sig ;)

Kanske blir en omgång kortspel.


BTW!! Sa jag någon gång att att jag fick G+ på den senaste inlämningsuppgiften?? Hade tyvärr räknat med ett högre betyg... Fattar inte vad hon väntat sig att man skulle skriva om... Jag tyckte iaf. att det blev skit bra!! Aja!! Det är godkänt och det är ju det som räknas ;) Kunde ju lika väl vara IG :/


Nej nu ska jag packa ihop den här saken :)


God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅÅH vad SNYGGT det ser ut att vara!! Tycker dock att listerna skulle vara vita :/ Och sen skulle de bytt dörr :O Men kanon fint blev det ju!!! :D

2011-02-27 @ 13:36:11
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0