Dag 3: "Åtta saker som irriterar dig"

Det här borde bli lätt :P


1. Att bli sjuk när det verkligen inte passar. Vilket är ALDRIG!!

2. När telefonen ringer om man ligger och sover :/

3. När det inte bli som man tänkt sig. Som t.ex. med våran soffa. Hade räknat med att få den förra veckan men nu får vi vänta till v.11 :/

4. När jag inte hittar det jag letar efter.

5. "Folk" som inte håller vad de lovat. Har haft med allt för många sådana att göra.

6. När datorn krånglar... eller när det inte går att lägga upp bilder på bloggen :S

7. När dammsugarpåsen är FULL...

8. När ingenting går som jag vill att det ska göra.



Hmm.. den här listan hade kunnat göras lång ;) Hihi!!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

"2. När telefonen ringer om man ligger och sover :/" Som du kanske förstår så bara kunde jag inte låta bli att kommentera denna ;) HAHAHAHA.. Kanske dags att byta sovrutiner då? ;D hahaha.. PUSS ÄLSKAR DIG! ♥



2011-02-04 @ 12:37:06
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0