#6/v6+6z J%v/@ zk1+

Suck säger jag bara... inte nog med att bloggen krånglar.. (går inte att lägga upp bilder) så fick jag nyss ett sms med älsklingen om att de fått leveransbesked nu först på våran soffa. v11 kommer den in till dom.

Företaget som gör soffan har tydligen blivit uppköpta nu under nyår och då har våran order hamnat i kläm :/ Fattades bara det!! Aja... finns inget att göra åt det..


Hur som helst..


På matten gick det väl ganska bra...
tills jag snavade över detta ---->  2x-7y+21=0  Haha!! visst ser det kul ut!!! Svaret är iaf.: y=2/7x+3

Hmm.. trodde detta kapitel skulle bli kul.. Åh jag som har så  svårt för y och x :/ Aja... det är väl bara att bita ihop.

Efter matten kilade jag iväg till färghandeln och inhandlade sandpapper :) Nu ska det bara slipas sen ska fondväggen och tapeterna upp (i Maddes gamla rum) :D Kul!! Igår målade jag och Jerry fönstret och elementet :P + garderoben! Hihi!!


Nää nu måste jag ta tag i samhällskunskapen :)


Kram på er!





Btw!!

Madde: Jaa vi är verkligen lika på många pungter ;) Hihi!!

Sofiaa: Ja gör så ;)

Ida: Hmm?? Varför kan inte jag då??



Någon mer än mig som inte kan lägga upp bilder??? (Blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du ÄR duktig du!! Det där talet hade jag inte snavat över; hade stått på huvet o ramlat omkull( o fortfarande legat kvar):)) Usch o fy! AVSKYR allt som har m x o y att göra i matte! Hualigen!

2011-02-01 @ 17:59:33
Postat av: IDA

för att du är efteeeer ;d MOhahaha

2011-02-01 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0