Örebroträffen...

Igår kväll eller snarare imorse kom vi i säng runt 03:00 tiden :/ Sen var det ju bara att gå upp strax efter 06:00 när klockan ringde :S Är juh så svårt att somna på beställning...

Gick iaf. hyfsat idag på skjutningen... visste hade det väl varit roligt med lite fler träff men med tanke på hur det har gått de senaste skjutningarna så ska jag vara nöjd... hade juh dock kunnat försöka slå Madde :) Hehe!! Hon kom 1:a i sin klass och jag kom 2:a i min klass. Har ingen större koll hur det gick för Adde :/ Inte heller för pappa och Kenneth som gick flera varv. Men jag antar att vi alla kunde ha gjort bättre ifrån oss :)

I övrigt tyckte jag att tävlingen var rolig.. Inte enformig och tråkig som vissa andra ställen.. Hehe!! Jag är njöd med dagen med andra ord och jag kommer defenitivt att komma tillbaka på örebros tävlingar :)

Nu inom kort så blir det nog troligtvis sängen.. känner mej ganska sliten :/



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0