Målar För Fullt! :)

Just nu väntar jag på att färgen i skåpen ska torka lite. Har rivit ut skåpet från toaletten och ska strax bege mej på det också :P Hehe!!

Nyss var mina söta systrar och Adde här en sväng. Madde ville ha några filmer :)

Var upp till pappa & mamma tidigare. Pappa skulle skriva under ett papper om överlåtande på mitt mobilnummer som jag hade med mej. Kanske dags att göra så, då kanske jag slipper alla dessa samtal från folk som söker pappa ;) Hehe!!

Har äver varit ut på nätet idag och kikat på en Iphone 4 <3 Vill ha, vill ha, vill ha!!! :) Så fort numret står i mitt namn så :P (kanske) Har lite beslutsångest på den fronten ;) Hihi!!
Har även kikat på en till kameraväska som jag ev. ska införskaffa mej :P

Nu har jag iaf. bestämt mej.. ska göra mej av med min filmkamera. Inte för att jag kommer få mycket för den men det ska bli en ny!!


Nej nu ska jag gå och fortsätta!! :)


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0