Nöjd som faan :D

Igår var det mörker fält i Lima :) Gick hyffsat bra måste jag säga. Tappade endast 3 träff, vilket betyder att jag slog Tom och Amie ;P Hehe!!

Idag/ikväll hade vi "ungdommar" i Älvdalens Pistolklubb arrangerat ett mörkerfält som det också gick mycket bra på :D Tappade endast 1 träff :D Vilket betyder att jag slog syrran, Tom och Amie :D

Så både igår och idag har jag skjutit till mej 2 stycken standard brons (tror det heter så)... Så nu är jag förhoppningsvis kvalad till SM nästa år också :D Yeay!! Det känns som att det går bra för mitt lag ;)

Pappa trodde att jag kommer gå upp i D3 nästa år, Madde också för den delen, (eliten ;) för er som inte vet vad som menas med det, vilket betyder hårdare motstånd).

Aja.. En mycket MYCKET lyckad början på helgen ;)



Nu blir det nog sängen skulle jag tro :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0