Hammarmörkret... Och dagen efter en tripp till Ludvika <3

Mellan Mora och Rättvik passerade vi en viltolycka :/ på personbilen som var inblandad var vindrutan intrykt... I diket en bit bort SATT en älg mellan 2 träd. :( stackars älg! Uhhh!! Därefter mellan grycksbo och Falun höll vi på att köra på en övergiven bil som stod på vägkanten, men ändå ganska långt ut :S ingen varningstriangel, ingenting!!! jävla idioter! Fy fan säger jag...

Men...

Kvällen/natten slutade iaf. bra ;) Grattis till pappa som sköt fullt 2 av 3 varv :D vilket gjorde att han vann i b och kom 5:a i c (många duktiga skyttar). Sista varvat gick det mindre bra. Där tappade han 7 träff. Själv tappade jag 3 träff :/ men men, vi ångrar ändå inte att vi åkte :) Haha!!

Jag, Danne, Ewa, mamma och mormor åkte ner till Ludvika idag för att hälsa på hos Madde & Adde :) dock missade vi Adde innan han åkte på jobbet men hann se honom en snabbis innan vi åkte hemmåt. Men men det blir ju fler gånger :) Under tiden som jag, Danne & Ewa åkte ner på stan för att handla så släppte vi av mamma & Madde vid Distriktsjouren. Efter det åkte vi tillbaka till lägenheten och började med maten :p kyckling gryta och hasselbackspotatis :) mums :p

Nu är vi hemma igen.. Så kul att få träffa syster yster, även om det inte var länge sen ;)





Kärringen har iaf. kommit underfund med hur man sätter in pengar på kontot!!!



God natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0