Besiktning...

Idag följde jag och älsklingen med pappa ner i mora för att besikta bussen. Efter det åkte vi upp på djusmagasinet för att köpa RIKTIG kattsand. Köpte nått skit på domus för att spara lite pengar men det gör jag ju aldrig mer om.... Det var väl tacken för att jag städade :/ Men nu har missarna fått en bra sand igen! <3

Igår följde vi med moster för att titta på bil.
Kollade först på en Toyota.. Den var riktigt fin på bilderna... och så långt verkade ju allt bra...
Sen... när vi är nere i falun... Och ringer den här killen från "FÖRETAGET" som min moster hade kontakt med för att fråga om adressen till företaget, han ber oss då att åka till Rusta för att möta honom där. Sen ska vi följa efter honom till platsen där bilen står. På en parkering vid en massa lägenheter?? Hmm... det här känns ju seriöst!!!? Öhh Nej!!

Sen hinner vi inte mer än kliva ur bilen så säger han att nyckeln har fastnat i tändningslåset?... Okayyy?? Han påstod att han hade haft brottom och att han skyndat sig att sätta i nyckeln och därefter har nyckeln fastnat!! Jojo!! Sen kollade vi på vinterdäcken... VAR E DUBBEN?? På telefon sa han att det var fina vinterdäck MED dubb.. Okayy...? Och han var HUR blind??

Nej... vi valde att åka och kolla på en av reserverna vi hade valt.... En Volvo T + S80... Mycket bättre i mina ögon. Men vinterdäcken var inte så superfina där heller men det fanns iaf. mer dubb i dom än den förra...

Men hur som helst så blev det den bilen :) Blev en aning avis faktiskt :) Men hon vet iaf. vem hon kan sälja den till om hon inte vill ha den längre ;) Hihi!!




Hmm... Nu ska jag gå och se vad jag kan hitta på för mat till idag :P

Kommentarer
Postat av: ida

tack söta du! <3



och nej, den bilen lär en viss i min familj hinna pajja ;D

2010-10-30 @ 19:06:31
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0