Tvättmaraton...

Det senaste dagarna har jag haft mani... Har tvättat all tvätt :) Nu återstår bara 1 enda maskin kvar men det finns inte utrymme att hänga det någonstans :/ Hmm.. men imon borde något ha hunnit torka, hoppas jag. Har i princip varit slö hela dagen... Hatar verkligen att vara sjuk!! Åkte ut till Rust tidigare idag för att umgås med Sandra & Robban en aning. Blev en liten tur på fyrhjuling. Vilket jag vackert ångrar. Skulle ha legat nedbäddat hela dagen. Men man lär sig av sina misstag... heter det inte så?? Ska vara glad att jag fortfarande kan andas :/ Nässpryen hjälper dock inte... Gissar att jag inte kommer få en blund inatt :( Uuuhhh!! För någon vecka sedan blev jag iaf. klar med att lägga in ALLA filmer från videokameran. SÅ nu har jag 25 stycken tomma band som medföljer videokameran ;) Nej nu ska jag kika runt lite på en vinterjacka. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0