:/ Tråkig blogg!

Satt och scrollade ner i min egen blogg.... :/ Mmmmjaaaaäää... usch!! Vad tråkigt... jag själv vill ha mycket bilder i bloggarna jag läser.. vill väl inte påstå att det är det i min på sistone.. Men jag lovar att bättra mig :)

Idag har vi iaf. följt med hyresvärden för att inhandla färg till dörrarna. Blev dock ingen målning i taket ännu.. är väl ingen ide förrän allt spacklande och slipande är HELT KLART...?! eller?

Har bara en önskan kring detta... Att allt är klart innan min födelsedag. Funderar på att säga till hyresvärden att vi har en deadline ;) Hehe!! Undrar vad han skulle säga.

Lovar iaf. att det kommer bilder på renoveringen.



Nu ska jag nog plocka klart här innan det blir sängen :P




God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååh jag vil se hur det ser ut :D :D Längtar som fan tills på onsdag så jag får träffa er alla igen!! :D Sen är det ju typ bara tre veckor kvar innan jag kommer hem över heela sommaren :) love you sis! Pussar ♥♥♥

2010-05-08 @ 10:44:58
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0