Söndag.

Idag har jag varit på skytte :) Skit svår bana måste jag säga. Det bästa resultatet var 41 träff av 48. Vilket är väldigt ovanligt då bästa skytt oftast har full träff. Själv fick jag 36 träff.. uruselt!! Haha!! Men den station som jag trodde att jag skulle bomma på sköt jag fullt på. Jag och Jimmy (med dagens bästa resultat) var de enda som sköt fullt. Enligt skjuthandboken var den figuren tillåten att stå på 25 meters avstånd (på tävlingar) och nu stog vi på 47 meters avstånd :) Stolt! Haha!! Men jag fattar inte hur jag lyckades. Ingen annan heller :D Haha!! Tur??

Jerry har hjälpt mej att spackla idag :) Duktig lillebror jag har! Nu är det inte alls mycket kvar men jag kände att jag var tvungen att ta en paus. Så jag passade på att ringa Linda :)

Nu ska jag väl in och fortsätta. Har bara skarvarna kvar.. måste sätta i skarvremsor innan jag spacklar bara. Sen kommer hyresvärden imon och spacklar gipsväggen. Sen efter det ska vi måla taket :P Yeay! Jaaa... vi ska väl finputsa väggen innan dess. Och därefter ska glasdörrarna målas :) Sen kan vi tapetsera :P Faaan!! jag längtar!

Nej nu ska jag dra mej härifrån ;)



God natt alla!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag vill att rummet är klart när jag kommer hem! :) puss!

2010-05-03 @ 11:12:39
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0