Gårdagen...

Igår söndag var jag, Danne, Madde, Jerry, Pappa, Kenneth, Jonas och Lars till Gagnef på skyttetävling. Åkte från Älvdalen 08:00. Jag, Madde & Jerry gick i samma patrull. Gick väl hyfsat måste jag säga. Jag & Madde fick samma resultat, men jag fick 1 tavla mer än henne och hon fick 1 poäng mer än mej. Dock skjuter vi inte i samma klass. Jag skjuter i D2 och hon i D1. Jag har varit uppe i D3 och vänt men det var då jag skjöt som mest :)

Efter skjutningen åkte vi (jag, Danne, Madde & Jerry) hemmåt igen. Vi stannade till i Rättvik hos Kaka & Tim för att säga hej. Trodde faktiskt att hon skulle vara fetare :/ Men men hon var fin ändå ;) Hihi!! Men bebben kan inte vara speciellt stor. :) Ska väl åka och hälsa på när hon har fått också :) Men det var roligt att se henne. Det var ju ett tag sen sist.

Vi stannade även till i Mora i Östnor där Ewa var med och höll i en Loppis :) Vi hittade en Svart takfläkt för 40:-, precis en sån som vi letat efter :) Plus att jag hittade en stor genomskinlig ljuslykta med lite inslag av blått :) Nästan en sån som mamma har :) Jätte fin. Annars tyckte jag inte att det var något speciellt. Bara en massa häst grejer.. :/ Men men... finns ju folk som är intresserade av sånt också :) Hehe!!

När vi väl kom hem så målade jag klart skafferiet efter många om och men :) Så förhoppningsvis behöver jag inte lägga på färg en gång till. Ikväll sen ska jag se om jag ska börja med det andra skåpet men glas i. :D

Kjell har iaf. varit här sen i morse. Har tapetserat klart det nya rummet nu :P Skit snyggt :) Ska låta det torka iaf. i 2 dagar sen ska vi flytta in sängen :) Yeay!! Sen väntar vi bara på fodrena till fönstren och efter det är allt klart :) Härligt och efterlängtat :D


Nu ska ajg göra mej klar. Ska snart gå och jobba!



Ha en underbar dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0