:)

Idag har jag juh hunnit med mycket :)

Kl.13:00 hade vi skytte 2:a gången för i år :) Slutade med att jag slog Tom med 2 tavlor ;) Hehe! Av alla som var där så kom jag 3:a :) Men nu var det ju bara träning men på ett sätt tävlar vi med varandra... blir lite mer roligare då.

Efter det var det årsmöte x 2. Gick bl.a. igenom inför Björnträffen i maj och lite motioner som ska tas upp imorgon i Falun på årets 4 årsmöte. Huuh... är ganska många årsmöten man ska på.. Styrelsemöte, kretsårsmöte .m.m.

Kommer få träffa min älskade syster som kommer dit från Ludvika :) Längtar! <3

Hur som helst... efter mötena åkte vi hem till mamma & pappa och lämnade av lite prylar..

...............
....................
........
Hmm... kan juh börja så här... jag, mamma, Danne, Tom och Jerry satt igår vid köksbordet och pratade om motion.. HAHAHA!! man måste nästan vara en aning insatt i våran familj för att man ska fatta hur kul vi hade..

Vi satt och diskuterade runt mammas blivande operation då hon innan dess ska gå ner 10kg och sluta röka för att riskerna med operationen ska minska.. Med andra ord skulle mamma börja ta några promenader och Tom sa att han hade klarat det lätt.. sen tyckte mamma att det gjorde väl hon också som redan går varje dag med sluggo.. Vi tyckte inte att det räknades då det bara blev en promenad till postlådan och tillbaka..... saaaaakta!! Upp till bevis :) Tom sa "BRA!! då går vi en timmes rask promenad imon!" Jaa!! svarade mamma..


Idag på skytte fick jag ett sms från mamma... "Skulle bara höra om ni hänger med sen då?" :D
Höll på att tappa hakan :) Hahaha!! Visade Tom smset och han blev lika förvånad.. Trodde verkligen att hon skulle "glömma" bort det :) Men icke!!

Så senare när vi var klara på skyttet kom Tom och hämtade oss (Mig, Danne, Jerry och mamma). Vi åkte upp till näset och ut mot kanonvägen. Därifrån började promenaden.. Med väldigt MYCKET gnäll från mammas sida... "inte i skogen" "tänk om det kommer en björn" "kan vi inte gå åt andra hållet ist"

Och dessutom... visste ni att om man går i skogen så kan man inte gå i rask takt?? Det visste inte jag.. Men enligt mamma så var det så.. Hahah!! Söta mamma!!

Men hur som helst blev det en timmes promenad iaf. på 4,6 km. Inte nog för att jag är stolt över mej själv som överhuvudtaget gått utan för dörren.. jag är jäkligt stolt över mamsen som klarade det.. Men jag måste säga att det gick fan så mycket fortare på tillbaka vägen än åt andra hållet :D HAHAHA!


Neeej... nu måste jag lägga mej om jag ska orka upp tidigt imon.


God natt med er och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Madde

JAG LÄNGTAR MED!!!! :D :D :D Ska bli så underbart att få träffa er igen!! :) :) När är förresten björnträffen i maj? Alltså vilket datum? :O Den får jag ju bara inte missa!! Love you hunnybun! <3

2010-03-22 @ 11:33:51
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0