tom på ord...

Vet inte direkt vad jag ska skriva.....

....men besöket hos polisen idag var ju inte så givande.... "Det är ju inget mord som har skett"... men jag vet inte om det här var så mycket bättre!!!? Vill inte skriva just nått om det här men gissa att tankarna far runt i huvudet.... >hur kan mitt nummer vara inblandat?< >försöker nån sätta dit mej?<..... fattar verkligen inte!! Tack och lov så kommer det kanske inte bli mer än så här... ett förhör... men samtidigt känner jag att jag vill att de ska gå till botten med det... Gissar att det hade känts värre om jag hade varit ensam, men nu var det tydligen över 400 stycken andra "misstänkta" också.. :/
Aja.. polisen tyckte iaf. att jag kunde släppa det här och inte gå och grubbla på det nå mer... Lättare sagt än gjort!

Imon ska jag iaf upp på sjukstugan.. Mamma tyckte jag skulle be dom lyssna på lungorna så jag inte har åkt på lunginflammation... Känns bäst så...

Nu ska jag, älsklingen och Tommy kolla på film :)

BTW :) Jag gjorde Biffar och potatis idag med "canadasallad"...... och biffarna smakade inte vitpeppar den här gången :D Yeay! Det går framåt med matlagningen ;P


God natt alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0