Ny inflyttad :)

Igår kunde jag inte vänta längre. Vi har bott i en svinstia i precis 7 veckor idag. Efter att Ewa åkte hem igår kväll så bestämde vi oss för att flytta in i det nya rummet. H*lv*t* va skönt jag har sovit inatt :P Idag efter att jag slutat jobba ska jag fortsätta städa. Ger mej då på datarummet. Sen får vi väl se hur långt jag kommer.

Men fan va snyggt det kommer blir efter att möblerna från IKEA är inhandlade :) Har fixat bil till den 19:e. Släpvagn hoppas vi att vi kan få låna av farfar. Sen är det bara att hålla tummarna på att skyttetävlingen inte drar ut på tiden :)

Nu ska jag göra mej klar för att gå och jobba.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder! :P

2010-06-13 @ 17:13:18
URL: http://sandrasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0