Förlåt...

Vet att jag lovade att lägga upp bilder från klassfesten men dom kommer ut imon förhoppningsvis.. Fick lite oväntat besök idag :)

Har även fått ett roligt erbjudande som jag inte riktigt kan säga nej till :D Yeay! Tack!

Sålde mitt laptop-bord idag också :) Ska ju ändå till IKEA i helgen :)

Usch!! Känns riktigt jobbigt just nu.... Näsan rinner, huvudet bankar och ont i halsen... känns också som att jag har feber :( Hoppas bara att jag inte smittade sällskapet :S

Nu blir det sängen.. sen upp imon vid 06:00. Snickaren kommer och gör klart det sista på fönstren :D ÄNTLIGEN!!! Ni anar inte hur länge jag har väntat på att det ska bli klart.....!!!!

Följer ev. med Danne & Alex in i mora och besiktar Alex bil. Jag måste ju gå upp vilket som.. Kan ju inte ligga kvar i sängen och titta på när snickarn är där och jobbar.. Lite jobbig situation... Undrar vad han hade sagt :) Haha!! Nej då jag ska gå upp. Hahaha!!

Aja.. lär gå och lägga mej nu om jag ska orka gå upp imon bitti :) (öjj, såg ni att jag skrev bitti?? Inte ofta det händer ;) Hihi!!)


God natt kära läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0