Allt skiter sig..................

Igår innan jag började jobba var jag på hur bra humör som helst...


Jag hade två kunder i spel och 3-4 kunder i café... Stack in huvudet i köket och frågade, -"Hade du kunnat komma och hjälpa mig lite?" fick till svar, "Jag orkar inte nu!!!, och dra igen dörren!!!" AJA!! tänkte jag och smällde igen dörren efter mig. Sa inte ett ord till "chefen" efter det. Tack älsklingen och kära bror för hjälpen igår. När vi var klara sa jag bara "Hej då" och stack......

Nytt jobb?? Ja tack! Jag jobbar verkligen på det mest oseriösa stället som finns. Arbetsgivarintyg, vad är det? Alla säger "det är ett jobb" "var glad för det lilla".... men är det verkligen det... personligen tycker jag att det är skit... Jag älskar dock personalen och det jag sysslar med... Men resten är skit (INTE kunderna)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snälla, ge mej ett jobb någon!!!!

Så gissa om jag är trött på detta.... Inte nog med det. Fick senare ett samtal som inte direkt gjorde mej på bättre humör. Men men jag orkar inte bry mej. Helt ärligt fattar jag inte vad problemet är... Det är ju inte mitt fel att nån har bestämt att det skulle vara studenten idag....! Eller?

Sen pratade jag med hyresvärden igår om fodrena till fönstren... SUCK!! Säger jag bara, skiten var i fel färg.


Skulle egentligen nu på morgonen ha varit ner i mora på jysk och hämtat ett skrivbord som skulle ha kommit igår. Men självklart så var det restat tills nästa vecka.


Är det inte nå mer som ska gå åt helvete?????

Jag orkar inte mer... Känns som att det är lika bra att skita i ALLT!


Jobbet är skit! Lägenheten är skit! Allt runtomkring är skit! Det enda som gör att jag står på fötter är min kära familj.. nära och kära.. <3


Förlåt för detta inlägga men jag kände att jag fick lov att lätta mitt hjärta.



Ha en bra dag alla!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

skickar en kram <3

2010-06-04 @ 16:27:35
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: linda

Du får söka på ditt gamla jobb. Minns inte vad de heter.

2010-06-05 @ 08:22:00
URL: http://lahgerphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0