10-års Jubileum.

Nu kommer bilderna som jag lovade för någon dag sedan :P
Det var inte meningen att jag skulle upp men jag for upp iaf. Ångrar verkligen inte att jag gjorde det :D Har inte skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen på länge :) Hahahaha!! Har verkligen gått med de bästa klasserna!!

Fanns möjlighet att grilla i bystugan men vi (jag, Anna, Renate, Cilla, Helena och Natti) valde att ses innan och äta nått tillsammans.

Förfestade lite hemma hos mig & Danne...


Renate <3




Helena :)




Anna <3




Cilla :)




Cilla & Natti :)




Brudarna <3




Anna & Natti <3 (Persa ville visst också vara med på ett hörn :D)




Bailooooo :)




Helena, Cilla, Renate, Persa & Natti




Under tiden som jag & Anna var ute var det nån som hittat min kamera :D Haha!! BUSTED!!




Undrar vem det kan vara :) Hahahaha!!




Renate, Cathrine & Anna <3




Kusin vitamin Erik var också där <3




Renate & Mattias




Mattias, Renate, Kenneth, Magnus & Christoffer




Efterrätten :P




Martin :)




Madde & Maria




Jocke & Helena :)




Kajsa :)




Martin & Christoffer (Magnus i bakgrunden)




Magnus, Jocke & Helena




Persa (Helena & Jocke i bakgrunden)




Sen delades vi in klassvis för att vara med i en tävling mot varandra :D


Cathrine, Christoffer, Mattias, Therese & Helena




Cathrine, Christoffer, Mattias & Helena





Vet inte riktigt vad Mattias spanar in på Helena här :D Hahahah!!




Marlene, Cathrine, Therese M, Therese T & Johan




Renate, Maria & Tina tävlar om vem som kan suga mest :)




Här tävlar grabbarna om vem som kan rulla ut pappersrullen snabbast...




Och sen vem som kan rulla in den snabbast (Och snyggast) :)




Klass A: Erik, Anna, Cathrine, Helena, Marlene, Tina, David, Anki & Jocke (Alla syns inte)




Klass C: Christoffer, Kennet, Ida, Madde, Cilla & Cristian




Fortfarande Klass C som fick börja om ett antal ggr :) Hihi!! Persa, Christian, Micke, Kajsa, Martin, Renate & Natti




Ida :)




Marlene & Tina :)




Här tar Martin åt sig äran när våran klass vann tävlingen :) Haha!!




Magnus, Fredrik & Mattias




Jocke & Anna posar :)




Jocke & Anna :P




Helena & Magnus




Micke, Jag & Jocke




Lilla Anna <3




Martin, Anna & Bailoo porrar sig ;)




Renate, Natti, Martin & Anna. Vet inte riktigt vad Martin syslar med, kanske drömmer om nått han inte kan få ;) Haha!!




Natti & Renate <3




Jag & Nojtis <3 Love You darling!!




Jocke & Martin.. Här håller Martin på med nått igen... Men vad?? Det vet han nog inte själv heller :D Hahaha!! Ska nog visa pappa Hans de här bilderna ;) Hihihi!!




Martin, Jocke, Anna & Natti :) Kul hade vi.... syns det??




Cathrine & Kenneth :)




Therese, Madde, Martin, Tina & Ida. Martin visar upp en av sina talanger :D Haha!!




Min sötnos Renate <3




Lilla Cecilia :)




Min lilla Anna <3




Underbara älskade Nojte <3




Anki och en person som vägrade vara med på bild :) Men han börjar på P. :)




Anna & Martin :)




Jocke, Anna & Martin :P




Jocke, Anna & Martin :) Hehehe!! Ja vad ska man säga?? :)




Väl nere på byn träffade vi denna filur också :) Lilla Martin :) Saknad :)




Helena & Anna




Martin & Anna :)




Helena, Martin & Anna :)




Sista bilden från kvällen är på lilla Jocke :)



Hade velat lägga ut ALLA bilder men det orkade jag inte. Hoppas det duger ;) Hihi!!


Hade som sagt en toppen kväll med underbara människor :P



Ha en trevlig kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0