Jisses vilket väder :P

Ojojoj... Vilken åska det har varit igår och i förgår natt :) Yaiiks :D Helt underbart.. Strömavbrott hade vi också :) 2 ggr... det var väl kanske mindre kul men ändå.

Fick tända ljus på jobbet igår :) Lite udda arbetsförhållanden! Efter att jag slutat åkte vi runt i byn en sväng... Hamnade i liden där 2 brandbilar stod och försökte släcka en byggnad :/ Uuuh!! Lite otäckt!!

Åt mat uppe hos mamma och pappa igår också :) Kasslergratäng och potatis :P mums!!

Imorse vid 4 tiden fick vi en massa samtal.... (obesvarade).. började fundera på om det hänt något, så jag skickade ett mess och frågade. Det var Stoffe som hade problem med bilen.. stod ute på OK parkeringen och tog sig ingenstans :S Så vi fick bogsera hem bilen till Mattias..

Kaka, Tim och Celine var nyss här också :) En så underbart söt liten dotter de har :)

Jerry (lillebror) klarade uppkörningen idag också :D YEAY!! GRATTIS LILLEBROR!! (hmm... det där kändes fel.... han e ju liten fortfarande i mina ögon) Hihi!!

Nu ska jag se om jag får nå gjort :) Sen kanske Kaka & Celine (& Tim) kommer förbi igen :D Yes!!



Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0